maandag 15 september 2014

La gear! Nieuwe trend?


Jullie kennen natuurlijk wel allemaal de Nike Roshe Run! Deze schoenen lijken daar heel erg op, en zijn goedkoper. Dit zijn de La Gear schoenen! Wij zijn er helemaal weg van! 
Je hebt ze in allemaal leuke kleuren ze zijn nog niet zo heel lang te koop maar deze schoenen ga ik zeker halen! Deze schoenen kun je heel leuk combineren met een skater rok of een short! Natuurlijk staan ze ook gewoon leuk bij een gewone broek!




Deze schoenen zijn rond de 60,- Ze zijn op verschillende sites beschikbaar, maar ook bij sneakershops zoals; Sneakers, Pro enzovoort. Sites waar ze beschikbaar zijn:
www.zalando.nl
www.wehkamp.nl


hieronder zijn nog een paar foto's van de La Gear schoenen! laat je reactie achter in de comments wat je van de deze schoenen vind! yes or no?






Denken jullie dat dit de nieuwe roshe runs worden? Wordt dit een trend of niet? Laat een comment achter bij de comments! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Kisses,

fashion memorie



1 opmerking:

  1. Leuke schoenen heb je op een rijtje gezet. Nike Roshe Runs zien er erg stoer uit maar ik denk dat ik het toch nog even op mijn oude vertrouwde All Stars houd..

    BeantwoordenVerwijderen